Laatste Mojo Mondaykaartje...

Gisteren was ik mijn werkplekje wat aan het opruimen, ik vertelde vrijdag nog aan Angelique dat ik een heel lange (niet zo brede) tafel heb om aan te werken maar dat mijn werkplekje soms maar een 40/40 cm is omdat er zoveel blijft liggen.  Ik heb niet de beste gewoonte om alles op te ruimen als ik een kaartje gemaakt heb.... Nu had ik geen 30/30 meer, dus moest ik echt wel een en ander netjes opruimen...  Daarbij kwam ik wat achtergrondjes tegen die ik al een tijdje geleden maakte tijdens een verblijf in ons vakantiehuisje.  Met eentje ervan maakte ik mijn laatste kaartje voor Mojo Monday.  Niet dat ik de schetsen niet meer zal gebruiken, maar het blog houdt helaas op te bestaan...

Ik heb voor dit kaartje dessinpapier gecombineerd met mijn stempelwerk, een probeersel. 
Het gestempelde gedeelte was al uitgesneden daar kon ik niet veel meer aan veranderen. 
De kleuren deden me denken aan een oud blokje van de Action (DécoTime) waar ik vroeger al veel uit gebruikt had maar waar nog voldoende papier in zat.


De achtergrond voor de stempel (Visible Image - Where dreams take you) sponste ik gewoon met Distress Oxide.  Ik had toen ik deze achtergrond maakte geen waterverstuiver bij me, de blekere vlekjes zijn gewoon door met natte vingers wat boven mijn papier te schudden... De cirkelvormen (Bits & Pieces van Crealies) zijn ook gestempeld met Distress Oxide.  Alle materialen had ik toen gekocht in Nijkerk en ik wou natuurlijk onmiddellijk eens een en ander uittesten.


Straks ga ik nog wat verder knutselen, Johan is een dagje geocachen met zijn zus, lekker ontspannen na gisteren een dag vloeren uitbreken bij mijn broer die volop in de verbouwing zit en zoveel mogelijk zelf (met hulp van ...) probeert te doen.  Dimitri studeert (denk/hoop ik toch) en ik moet stil zijn, dus...

Fijne zondag nog, dankjewel voor het langskomen!
Lief als je een reactie achterlaat, ik lees die altijd met veel plezier!

PS Zag je het berichtje hierboven?
Ik geef een candy weg t.g.v. mijn verjaardag volgende maand.

Crealieve groetjes 
Nancy

Challenges en zo:
Mojo Monday: # 500

Reacties

Gina zei…
Wat een leuke kaart en hoe mooi die zelf gestempelde achtergrond ! Heel goed gelukt ! Groetjes en fijne zondag! Gina
Myriam zei…
Prachtig kaartje! Heel mooie met het oog en bijhorend tekstje. Geniet van je knutseldagje. ;-)
Je@net zei…
Mooie kaart het achtergrondje gemaakt, Nancy.
En een fijne knutseldag gewenst!
Nota Bene zei…
Dit is echt een prachtige kaart! Je achtergrond is supergoed gelukt, vind ik.
Groetjes, Nele
Eri zei…
Super kaartje en prachtig van kleur!
Groetjes, Eri
Margreet zei…
Wat een schitterende kaart, Nancy....ik vind dat oog zó mooi...het DP past er perfect bij.
Fijne zondag verder.
xxx Margreet
Enny zei…
Wat een prachtige kaart, heel mooie kleuren, en het papier past er super bij ! Groetjes, Enny
Ans Gilbert zei…
wow..wat een prachtige kaart ik vind de stempel erg leuk en ook het papier past er perfect bij..leuke sketch
gr.Ans
Tina Z. zei…
Amazing card, I love the colours.
Hermien zei…
prachtig kaartje Nancy, heerlijk zo'n hobby zondag!

Groetjes Hermien
Diny zei…
Ik vind je kaartje prachtig Nancy!
Groetjes Diny
Angelique zei…
Wauw, wat knap, je gestempelde werkje past perfect bij het papier. Mooie kaart met een mooie tekst.
lieve groetjes Angelique
Such a fabulously creative card. So glad you could join us for our final Mojo Monday challenge!

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils