Oeps! Te laat!

Nadat ik voor mijn verjaardag zo superveel verjaardagskaartjes ontvangen had, besloot ik om van een niet gebruikte agenda een verjaardagskalender te maken. Leek me een goed idee, dus terwijl ik mijn kaartjes ophing aan onze 'kaartjesdraad' noteerde ik de namen en data in mijn 'verjaardagskalender', zo zou ik zeker niemand vergeten.  Een aantal mensen zou ik nog moeten mailen voor hun data, zou ik zeker nog doen!
En dan kwam Margo op bezoek, voor een knutsel- (kletsel-)namiddagje, ik vulde nog aan met haar verjaardag en legde de agenda aan de kant.  Dag nadien op reis vertrokken,  dan weer aan het werk, en ondertussen lag er al een en ander op de agenda en vergat ik verder aan te vullen met de verjaardagen van de schrijfsters van de easelkaartjes, want die (kaartjes) hingen niet aan de draad maar staan netjes te pronken op de kast.
En dan... dan zag ik in een blogbericht dat er iemand  van 'mijn verjaardagslijst' jarig was... Te stom voor woorden natuurlijk, had ik zo'n goed voornemen, en was ik toch nog iemand vergeten!!!

Dit kaartje is toen dus een weekje te laat richting Nederland vertrokken, shame on me!


Ik heb eerst de mooie doily gestempeld met Versamark, bestrooid met wit embossingpoeder (Wow) en verhit.  Dan de achtergrond gesponst, met Memento, in het roze natuurlijk, daar heeft Marja wel een boontje voor...  Enkele stempeltjes op de achtergrond en dan de leuke stempel van Cats on Appletrees.  Een verjaardagswens en 'Oeps, te laat' mochten natuurlijk niet ontbreken.

De omslag heb ik ook zelf gemaakt in leuk ruitjespapier.  In een hoekje een kuikentje, ik vind het wat zielig kijken, het voelt zich verveeld dat het te laat zou aankomennatuurlijk!


Het kuikentje is er eentje uit een setje van twee.  Het tweede heb ik gestempeld op de binnenkant van de kaart.  Ook dit kijkt wat beteuterd.  Omdat de ballon met verjaardagswensen wegvliegt zonder hem?  Of...


Gebruikte materialen:
Leopold mit Geschenk: Cats on Appletrees
2er Set KĂĽken: Cats on Appletrees
Starbust Lace: Hero Arts
Hieperdepiep: Noor Design 6410/0010 
Oeps te laat: Boekenvoordeel
Van harte gefeliciteerd: Handlettering Yvonne Creations YCCS 10011
gestempeld met Different Colors Purple Red
Memento Dew Drops: Rose Bud en Angel Pink
Achtergrondstempeltjes: Noor, Craft Sensations

Dan nog een grappig verhaaltje. 
Misschien herinner je je nog mijn kaartje met het kleine octopusbedeltje, bedoeld om op te sturen naar mijn metekindje ter gelegenheid van zijn eerste schooldag.  Gisteren dus, 1 september bij ons in BelgiĂ«.
Gisteravond belde mijn schoonzusje dat we zeker naar Het Nieuws moesten kijken om 19 uur, want de nieuwsploeg had gefilmd op school in Brugge, en het stukje met Jeroom in, kwam in het nieuws van zessen, zou dus zeker om 19 uur ook nog eens te zien zijn. 
Zo leuk om mijn broer te zien met zijn kleine spruit (2,5 jaar oud...) op de arm, en te zien hoe kleine Jeroom zo grappig al kon zeggen dat hij bij Juf Aurelie in de klas zou zitten.   Dat ze uit alle Vlaamse scholen net die van hen uit moesten pikken, en dan nog net dat ene fragmentje, want volgens mijn broer hadden ze verschillende mensen gefilmd en geĂŻnterviewd. 
Ik denk het dit weekend nog wel ter sprake zal komen, hoe de kleinste van onze familie zomaar eventjes BV (Bekende Vlaming) werd voor een klein minuutje...  ;-)  , we gaan immers samen met de familie op weekend.  Tof!

Leuk dat je op blogbezoek kwam,

dankjewel als je een berichtje achterlaat, ik lees die altijd met veel plezier!
Welkom ook aan Larissa, nieuwe volgster van mijn blog! 


Crealieve groetjes 
Nancy


Reacties

Miranda K zei…
Ik blijf het knap vinden van iedereen die altijd trouw een kaartje sturen. Meestal gaat het goed als ik ze bewust voor diegene maak. Kaart klaar, postzegel erop en op de bus.. Maar om alle verjaardagen bij te houden dat moet ik echt gaan leren haha. Je kaart is erg leuk geworden mooi die doiley. Fijn weekend gr Miranda k
Je@net zei…
Super leuke verjaardagkaart, Nancy. Denk dat je daarmee helemaal goed gemaakt hebt dat tie ietwat te laat aankwam.
En wat een leuk verhaal van je neefje. Fijn weekend met de hele familie, gezellig!
Hetty zei…
Wat een super leuke verjaardagskaart heb je gemaakt.
Het is je vast vergeven dat het te laat aankwam.
Leuk om je broer op tv te zien, een mooie herinnering aan een eerste schooldag.
groetjes Hetty
Valerija zei…
Great birthday card. Love the embossed image.
Have a lovely weekend.
Greetings, Valerija
Eri zei…
Prachtige kaart heb je gemaakt! Leuk dat de jongste van de familie nu even BV is!
Groetjes, Eri
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
hij mag dan wel te laat zijn, maar is wel supermooi, wat leuk met de gestempelde doily..ook de omslag is leuk..
Grappig dat Jeroom in 't nieuws was, als ik ergens een octopus tegen kom, blijf ik aan appelmoes denken..haha..
fijn weekend,
groetjes,
Ans
Nicolette zei…
Ook al was je laat hij is erg mooi en zal zekere nog gewaardeerd worden dat je er aan gedacht hebt.
Fijn familieweekend en wat leuk voor Jeroom.
Fijn weekend,
Groetjes Nicolette
Misseke zei…
Een pracht van een kaart Nancy - super gedaan.
Leukkkk voor Jeroom om dan bij de 1ste schooldag BVer te zijn.
Fijn weekend!
Misseke
Nota Bene zei…
Dit is echt een prachtige kaart geworden - ik denk dat de ontvanger meteen zal vergeten dat hij eigenlijk te laat aangekomen is. Ik heb op het nieuws geloof ik een grappige uitspraak over een juf zien passeren, maar ik moet toegeven dat ik maar met een half oog aan het kijken was. Geniet van jullie familieweekend!
Groetjes, Nele
Mariken zei…
Oooh geweldig...je hebt Cats on Appletrees! Wat zijn ze superleuk hè?! Heel erg tof kaartje, hier hou ik van!! Gezellig weekend!!
Sarah zei…
Leuk Nancy. Dat nieuws heb ik gemist. Jammer.
Leni zei…
Geweldig leuk en mooi kaartje heb je gemaakt Nancy!!! en dat je kaartje iets later is aangekomen zal je wel vergeven worden .....
Diny zei…
Wat een leuk verhaal Nancy!
En dat je prachtige kaartje een week te laat in Nederland aankomt is tocht niet erg? Het moet ook helemaal uit Belgie komen!
Groetjes en een heel tof weekend,
Diny
Karla zei…
Leuk verhaal Nancy.
Mooi kaartje en leuke stempels.
Fijne zondag.

Groetjes Karla
Marja zei…
In het echt is de kaart nog mooier....staat hier op de kast te pronken.
Groetjes Marja.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils