Hello

Een luie voormiddag vandaag.  De jongste languit op bed met een computerspel, mijn man wat geocaches aan het voorbereiden voor zondag, dan is er een GC-event dicht bij het huisje waar we dan zullen zijn in Denemarken, wat is hij in de wolken !

En ik ben eens aan het kleuren geslagen... 
Toen we in de Pandurowinkel aan het snuffelen waren zag ik daar wel het bunny-fotograafje hangen zeker!  Die had ik al een tijdje gewild, maar vond ik nergens meer.  Mijn dag was al geslaagd met deze stempel alleen!  Laat ik dan nog heel wat mooie papiertjes 'gevonden' hebben ook, de dag kon helemaal niet meer stuk! 
Wel leuk om nog eens met potloden te kleuren, maar ik ontdek dat ik toch nog wel wat kleurtjes mankeer.  Ik heb een 20-tal Derwentpotloden, maar niks van beige of zo, niet evident om er dan een mooi konijntje van te maken...


Vond het wel grappig om dit cute fotograafje te combineren met de romantische papiertjs van Tilda... Ik werkte natuurlijk weer met een schets, vind dit altijd wel leuk maar als je weinig materiaal ter beschikking hebt toch wel ideaal!
Gebruikte materialen:
Photographer: ScrapBerry's
Dessinpapier: Winter Memories - Tilda (Panduro)
Derwent Colour Soft potloden
Hello : Eline's Sweet Sentiments (Marianne Design) EC0152

Creatieve groetjes
Nancy


Challenges:

Reacties

Anoniem zei…
Hoi Nancy wat een lief kaartje! Wat ontzettend leuk dat je het konijntje op jouw vakantie bestemming hebt kunnen scoren! Met al die leuke nieuwe gewilde spulletjes kan jouw dag inderdaad niet meer stuk, want dat verwacht je niet te vinden daar toch ;) Het konijntje is heel leuk ingekleurd ondanks dat je minder kleurtjes hebt :) Ik begrijp jouw dillema wel want je hebt echt veel kleuren en tinten nodig om een stempeltje mooi in te kleuren. Jammer dat je net jarig bent geeest ;)
Lieve groetjes Chantal
Marja zei…
Hoi Nancy , wat een lief konijntje. Kaartje is erg leuk geworden...toppie!!
Groetjes Marja
carla zei…
Een mooi stempeltje, dat zou ik ook niet laten liggen.
Je kaartje is prachtig gemaakt naar de leuke sketch.
Groetjes,
Carla
Sarah zei…
Leuk kaartje . Mooi ingekleurd ! Heel zacht .
Liefs ☆ Sarah ☆
Unknown zei…
What a super cute card! Love the image and colouring! Thank you for joining us at ATSM this week!
Kamila DT
Karla zei…
Leuk kaartje en mooi ingekleurd met je potloden.

Groetjes Karla
Misseke zei…
Prachtigmooi kaartje heb je met het lieve stempeltje gemaakt Nancy - super gedaan.

Groetjes,
Misseke
vintagebyina zei…
Leuke kaart met grappige stempel.
Groetjes Ina
Rosina zei…
Heel leuk dit kaartje Nancy en het lieve stempeltje heel mooi ingekleurd...

groetjes en een fijn weekend...
Rosina
Ans Gilbert zei…
fijn dat je het stempeltje dan toch nog kopen, je kaartje is heel mooi geworden,
groetjes,
Ans
Anoniem zei…
Wat een leukerd!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Je@net zei…
Wat een schattig kaartje, Nancy!
ANJA 3D zei…
Prachtige kaart , Nans
Groetjes, Anja
Ros Crawford zei…
This is so cute!!! Thanks so much for playing along at CCCB!!
Unknown zei…
What a lovely image. You aced the layout. Thank you so much for taking time to post your very creative art with us this week at Word Art Wednesday, in our 195th challenge.
Blessings and Hugs, Carole
Jen Mitchell zei…
What a cute card! I love your coloring! Thanks for joining us at Freshly Made Sketches!
What a lovely card! The colours and the image you've used is a wonderful combo! Thanks for joining us at FMS this week!
Hi Nancy! Your card is lovely, and I really love the image you've used. My daughter collects vintage cameras, and think this one is amazing. Thank you so very much for sharing your talents with us, and please join us again soon.
Blessings,
Karen
Word Art Wednesday
Stella zei…
Lief kaartje maar vooral ook mooi! Ik ben zelf net bezig met inkleuren en dit s erg mooi gedaan! en leuk met die mooie "oude" camera op statief. Dank je wel voor het meedoen bij CCCB!
Oh these stamp collections are very popular now! Love how you've colored the image! Thank you for joining us at ATSM.
Olesya DT

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils