You can't cross the Sea by staring at the water

Welkom Danoesja als nieuwe volgster van mijn blog!
Altijd leuk als iemand de weg vindt naar dit blogje en mijn creatie(fje)s wil bekijken! 

Op het Cards and Scrapchallengeblog is de uitdaging om een Triple Time Stampingkaartje te maken.  Ik deed dit onlangs al eens met een kerstkaartje.  Nu eens deze techniek gebruikt voor een 'gewoon' kaartje.  Denk dat ik die tijdens de komende examenperiode aan het prikbord van onze jongste (15, bijna 16) hang, wie weet is dit nadenkertje tegelijk een steuntje, want studeren is toch ooooooo zo lastig!!  Hij zou toch zo veel liever de vrije tijd nadien hebben zonder de inspanning van school en examens...

Ik had het kaartje eerst met een 3-tal kleurtjes blauwe inkt gemaakt, maar uiteindelijk toch gegaan voor één kleur blauw, vond het zo toch wel mooier.


Gebruikte materialen:
Claerstamps Under the Sea, Joy
Memento inkt: Teal Zeal
Papier: Basix


Met dit kaartje doe ik mee aan volgende uitdagingen:

Creatieve groetjes
Nancy



Reacties

Giny zei…
Een mooie titel ...eentje om over na te denken.
Tja , valt niet mee het studeren, maar straks hebben ze er voordeel van , dus nu nog even de schouders eronder.
Succes voor je zoon.
Je kaartje is prachtig, mooi van kleur.
Leuke techniek.

Groetjes Giny
Hetty zei…
Wat een leuke kaart. Ik had nog nooit van gehoord van triple time stamping.
Succes voor je zoon. Leren is zo moeilijk met al die uitdagingen om hen heen.
Groetjes Hetty
Sarah zei…
Heel mooi kaartje met een betekenisvolle tekst .
Succes voor je zoon !
Liefs ☆ Sarah ☆
ANJA 3D zei…
Prachtige kaart.
Groetjes, Anja
Ans Gilbert zei…
Ook deze uitvoering is echt super,
mooi van kleur, leuke stempels en een mooi geheel, knap gemaakt!
Liefs Ans
Tinie zei…
Leuk kaart is dit geworden, Nancy!!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!!
Groetjes Tinie
Prachtige kaart Nancy. Succes met de examens voor de jongste.
Groetjes Anita
Trijntje zei…
Hoi Nancy! Wat een leukerd met deze stempels en dan zo leuk in deze kleur. Mooi gemaakt. Groeten Trijntje
Rosina zei…
Heel leuk kaartje Nancy heb je deze techniek gemaakt...mooie kleurtjes ook....en ik heb een paar mooie kaartje gemist zie ik wel....ook dat zijn echte toppertjes..

groetjes Rosina
Wil Frutsel zei…
Mooie kaart, mooi gestempeld en een hele mooie kleurkeuze!!
xx Wilma
Anoniem zei…
Hoi Nancy wat een waanzinnig mooie kaart! 1 kleur blauw is inderdaad prachtig :) Mooi opgebouwd en mooie stempels gebruikt! Heel veel succes toewenst voor jouw zoon! Studeren vergt inderdaad heel veel tijd, maar hij kan na het slagen lekker genieten :)
Lieve groetjes Chantal
cotnob zei…
A beautiful card Nancy, pretty blue stamping and great design.
Pauline
x
Angelique zei…
Hele mooie kaart in dat blauw. Veel succes voor je zoon, is aardig pittig zo'n examenperiode. Mijn zoon heeft morgen (op z'n verjaardag) zijn laatste examen...je en dan moeten we maar afwachten.
lieve groetjes Angelique
Wat een mooie zomerse kaart heb je gemaakt Nancy in deze leuke stempeltechniek. Dank je voor je deelname aan de challenge van Addicted to Stamps Challengeblog.
Lieve groetjes Miranda (dt ATSC)

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils