Hartelijk dank !

Ja, hartelijk dank aan iedereen die nu en dan een reactie achter laat op mijn blog!  Echt leuk is dat!

Dit kaartje heb ik gemaakt met de nieuwe schets van het MojoMondayblog.
Ik had voor deze week een bedankingskaartje nodig, maar had niet onmiddellijk een idee hoe ik het aan zou pakken, maar de schets inspireerde me weer.  De ster door een fijne vlinder vervangen, vind het niet mis zo, eenvoudig kan ook mooi zijn!

Niet zoveel materialen nodig gehad: papier van Decotime, een vlinder van MemoryBox (Vivienne Butterfly 98265), clearstamp natuurlijk weer van Marianne Design (CS0852) en schets 388 van MojoMonday.


Creatieve groetjes
Nancy

Reacties

Anoniem zei…
Eenvoudig kan inderdaad heel mooi zijn .... en mooi is deze kaart! Je hebt prachtig lint gebruikt en de vlinder is top :) Bedankt voor jouw felicitatie! Vind ik super lief van je :) Vind het jammer dat ik je niet zie op de Clubdag. Dat had dolle pret geworden denk ik ;)
Groetjes Chantal
Giny zei…
Hij is prachtig Nancy.
En inderdaad eenvoud is ook prachtig.
Het papier wat je hebt gebruikt is ook prachtig!!

Groetjes Giny
Mooi uitgevoerd Nancy!
Prachtig van kleur en mooie details.
Groetjes Anita
Rosina zei…
Je kaartje is heel erg mooi Nancy, zoooo fijntjes en die mooie vlinder is echt de blikvanger....

groetjes Rosina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils