Groetjes

Ik vind Basik van Srapberry's toch zo leuk, de stempels, de bijpassende papiertjes, een hele toffe lijn!

Ik heb er onlangs eens een ronde (easel)kaart mee gemaakt op basis van een schets van de club Scrappen met Jannie en Ans.



Ik heb Basik gestempeld op dessinpapier waar de vissengratenslinger al op stond, en dan ingekleurd met mijn Spectrum Noirstiften.  Het bootje heb ik gepaperpierced (jeetje, wat een woord!), het papier komt uit een oud woordenboek. 
Geen bloemetjes ter versiering, maar kleine poesjes, leuk toch!

Gebruikte materialen:
  • stempel Basik: Basik for you, Scrapberry's
  • stempel vogeltjes: Basik and Sparrows, Scrapberry's
  • dessinpapiertjes en label: Basik, Scrapberry's
  • cirkels gestanst met Crea Nest Lies XXL
  • groetjes: Nellie Snellen
  • Baby Kittens: Poppy Stamps 982
  • ronde mal: Joy 6003/1004
Creatieve groetjes
Nancy

Reacties

Schitterend Nancy!! Jij gaat ook als een speer!!! Kan je amper bij houden!! Hihi. En allemaal prachtige kaarten!!!
Ga zo door! echt genieten bij je hoor.
Groetjes Anita
Ans Gilbert zei…
hoi Nancy,
wat leuk dat je bij mij kwam kijken, ik dacht ik ga ook eens bij jou kijken, wat maak je prachtige kaarten, deze is ook heel leuk met de Scrap Berry's materialen, ik ben meteen volger geworden,
groetjes, Ans
Rosina zei…
Schitterend kaartje Nancy....heel grappig en mooi ingekleurde stempeltje ook en prachtig samengesteld met die leuke materiaaltjes allemaal ...

groetjes Rosina
Hetty zei…
Wat is die leuk Nancy !!! Gepaperpierced ... klinkt erg sjiek
Groetjes Hetty
Anoniem zei…
Hoi Nancy wat een super leuke easelkaart! Heel mooi model zo in het rond en je hebt weer super leuke materialen gebruikt :) !! hoe je de kittens hebt geplaatst ... geweldig! Nu maar hopen dat ze je prachtige kaart niet stuk krabben ;)
Liefs Chantal
Hoi Nancy, ik las je reactie op mijn babykaart en ben eens een kijkje komen nemen. Wat een leuke kaart en ik vind het gaaf zoals je gebruik gemaakt hebt van het dessinpapier met die visgraten. Super, evenals je bootje van papier..hihi. Je hebt er een volger bij hoor.
Lieve groetjes Miranda
Margo zei…
Heel erg leuke kaart Nancy, tof gedaan van je stempel op het DP met dat slingertje te zetten, dat past perfect he !
Heel leuk ook met de kleine katjes overal !
Groetjes
Margo
Giny zei…
Wat een leuke vrolijke kaart, Nancy.

Lieve groet Giny
ANJA 3D zei…
Prachtige kaart
Groetjes, Anja
cotnob zei…
This is a fabulous card Nancy, such a sweet image and pretty papers.
Thank you for visiting my blog and leaving a comment.
Pauline
x
martine zei…
Hoi Nancy,
wat een heel mooi kaartje en wat een lieve digi
toppie hoor !!
fijne avond liefs van martine

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils