Gefeliciteerd, het is jouw verjaardag

In de komende weken heb ik verschillende verjaardagskaarten nodig, en mijn voorraad is niet meer zo groot.  Van de techniekkaart van Club De Kaartenkast heb ik dan ook een verjaardagskaart gemaakt.

Het is een tof modelletje, wel wat paswerk om de cirkels netjes op mekaar te krijgen...
Zo ziet het geheel er uit: de kaart in het doorkijk'mapje'.  Uit het papierblokje Nostalgic Pictures van Marianne Design heb ik de kleurencombinatie beige/blauw gekozen, vind ik prachtig papier!


De kaart kan je er natuurlijk uit halen, en dan heb je dit:


 

De gebruikte materialen:
  • Dessinpapier: Nostalgic Pictures, Marianne Design PK9117
  • Cirkelmallen: Crea-Nest-Lies XXL 7 en 21
  • Leaves, Marianne Design LR0192
  • Swirl, Marianne Design CR1244
  • Label: Marianne Design CR1212
  • Banner: Marianne Design COL1325
  • CS Het is jouw verjaardag: Eline's vinage EC0096
  • CS Gefeliciteerd: Boekenvoordeel
  • Inkt : Memento Espresso Truffle 
Creatieve groetjes
Nancy



Reacties

Hetty zei…
Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Ik vind je afwerking echt super, mooi rustig.
Groetjes Hetty
Anoniem zei…
Prachtig exemplaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Margo zei…
Waaw wat een prachtige kaart !
Supertof modelletje !
Groetjes
Margo
Anoniem zei…
Prachtige vintage verjaardagskaart Nancy! Het model is super, het materiaal heel mooi en het doorkijkje is fantastisch :)
Groetjes Chantal
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
wat een leuke kaart, mooie vintage kleuren en een leuk model
groetjes, Ans

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils