100 % Congratulations

Nog maar eens gespeeld met een schets van Mojo Mondays.


 Ik ben gek op CAS-kaartjes, maar ik vind ze toch wel  moeilijker te maken dan een 'gewoon' scrapkaart.  Maar ik blijf oefenen (en me ondertussen amuseren!)...
Van dit kaartje ben ik zelf wel tevreden, leuke schets, toffe kleurtjes, ...  Benieuwd wat jullie er van vinden!


Gebruikte materialen:
  • Marianne Design Circle die & sentiments COL 1320
  • Marianne Design Scallop die & sentiments COL 1321
  • brad en designpapier: Action

Met dit kaartje doe ik mee aan


 Creatieve groetjes
Nancy


Reacties

Anoniem zei…
100% leuk...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Anoniem zei…
Ik ben het helemaal met je eens Nancy! Hij is gewoon 100% CAS en 100% leuk :)
Groetjes Chantal
Marleen zei…
Wat een leuke kaart weer Nancy!
En dat autootje... helemaal super.
Vast een fijn weekend en lieve groetjes, Marleen
Rosina zei…
Een heel leuk CASkaartje hoor Nancy...prachtige kleurtjes en ook de brad in het midden is heel gaaf...

Bedankt voor je reactie op mijn blogpost....en inderdaad ik heb ook dat chocolade ei van piepschuim nog liggen...Wij maken al jaren met de Kerst en Pasen een bloemstuk...en ik bewaar al het kan altijd de basis om het nog eens op te maken.... Er komt er nog eentje aan na het weekend....

groetjes en een fijn weekend
Rosina
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
100% geslaagd, wat een mooie kaart in leuke kleurtjes,
fijn weekend,
liefs Ans
Erg mooi én leuk gedaan in die frisse kleurtjes Nancy.
Fijn weekend,
lieve groetjes Miranda
wat een leuk, stoer kaartje
fijn weekend,
grtjs,martina
x
Margo zei…
Superleuke kaart Nancy ! Heel tof gedaan !
Groetjes
Margo
ANJA 3D zei…
Prachtige kaart, Nans.
Groetjes, Anja

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils